E‑shop Žena ví co

Nový e‑shop v zisku za pár týdnů a raketový růst. Jak se nám to povedlo?

Tržby

1080 %

Zisk

1487 %

PNO

54 %

Klientka

Spokojená

Pomocí reklamy na Facebooku jsme dostali nový e‑shop do zisku za pár týdnů při měsíčních tržbách nad 1 000 000 Kč.

Není za tím žádná magie.
Jen poctivá práce a správně nastavené kampaně.

Jak to začalo

V srpnu nám přišla poptávka od zenavico.cz. E‑shop fungoval jen krátce a zákazníky se snažil najít na sociálních sítích. Reklama ale nefungovala dobře. Stála více, než dokázala vydělat. A ukázalo se, že specialista, který reklamu spravoval, nebyl úplně poctivý.

Dohodli jsme se tedy na auditu reklamního účtu. Při auditu jsme zjistili vážné nedostatky, které jsme následně konzultovali s klientkou. Nakonec jsme se domluvili na spolupráci a pustili jsme se do práce.

První kroky a první výsledky

V první řadě jsme nastavili reklamní účet a analytiku. Následně jsme spustili kampaně s optimalizací na konverze a začali jsme se zaměřovat na zvýšení průměrné hodnoty objednávky a zvýšení marže.

Nevěnovali jsme se jen reklamě na Facebooku. Změn bylo více. Například jsme z vysokomaržových a oblíbených produktů na e‑shopu vytvářeli produktové sety, nebo jsme řešili změny textů a UX na webu.

Výsledky se dostavily okamžitě. Průměrná hodnota objednávky vzrostla v průběhu prvního měsíce o 61 % z 630 Kč na 1017 Kč. Zároveň za stejné období vzrostla průměrná marže na jedné objednávce o 185 % ze 150 Kč na 428 Kč. A pomocí optimalizace začalo u reklam klesat PNO. Takže jsme se za pár týdnů dostali do zisku.

 Výsledky se dostavily okamžitě. 
 Za pár týdnů jsme se dostali do zisku. 
Graf Google Analytics
Graf průměrné hodnoty objednávky (screenshot z Google Analytics)
Graf Google Analytics
Vývoj tržeb a objednávek týdně (screenshot z Google Analytics)

Co říká zakladatelka e‑shopu ŽENAVÍCO.CZ

Mým snem vždycky bylo mít vlastní podnikání na internetu. Když jsem si v srpnu založila e‑shop, vůbec jsem nevěděla, co od toho očekávat. Po první negativní zkušenosti s marketingovým týmem jsem se rozhodla začít hledat jinde.

Úplnou náhodou jsem narazila na Nea tým. Domluvili jsme si schůzku, která byla velice příjemná a hlavně realistická. Řekli mi veškerá fakta – jak pozitivní, tak i negativní. Pustili jsme se do spolupráce, která je velmi otevřená a neměli problém mi vysvětlit a ukázat veškeré kroky ke správnému nastavení marketingu.

Musím přiznat, že tak profesionální přístup jsem ještě nezažila. Nezaměřují se jen na nastavení reklamy. Kladou důraz i na vzhled, texty a další důležité složky marketingu. Ze startu jsem byla po předchozí zkušenosti velmi skeptická, ale ani v nejlepším jsem nečekala tak obrovský nárůst objednávek za 4 měsíce. Tímhle bych chtěla poděkovat celému Nea týmu za skvěle odvedenou práci!

Andrea Hadvigová, zakladatelka e‑shopu zenavico.cz
Andrea Hadvigová zakladatelka e‑shopu zenavico.cz

Fanoušci přicházejí

Mnoho začínajících podnikatelů si myslí, že počet fanoušků na sociálních sítích je extrémně důležitý.

My fungujeme 4 měsíce a na sociálních sítích jsme začali úplně na nule. Nemáme spuštěné žádné kampaně na sbírání fanoušků a neorganizujeme žádné soutěže. Obojí osobně považuji za zbytečné vyhazování peněz oknem.

TIP: Důležitost počtu fanoušků na sociálních sítích je přeceňována. Dnes hraje mnohem větší roli to, KDO je váš fanoušek, a ne to, KOLIK fanoušků máte. Zaměřte se proto při jejich získávána hlavně na kvalitu. Více o tom, jak to aktuálně funguje s fanoušky na Facebooku, si můžete přečíst v článku: Proč jsou soutěže na Facebooku jen vyhazování peněz oknem.

Fanoušci na sociálních sítích nám přibývají organicky. Na Instagramumáme nyní 2 000+ fanoušků a na Facebooku 1 000+. Každý den přibývají desítky dalších.

Graf z Facebooku
Graf vývoje fanoušků

Plány do budoucna

Naše spolupráce pokračuje a dále se rozšiřuje. V klidnějším povánočním období budeme ladit e‑shop, komunikaci a procesy. A pomalu se začneme připravovat na další sezonu. Do konce roku 2021 plánujeme násobně zvýšit tržby a přitom zůstat v zisku.

Co myslíte. Podaří se nám to?
Za rok vám dáme vědět. 🙂

Jdete do toho?

Ozvěte se a zjistíme, jak bychom vám mohli být užiteční. Možná z toho vzejde skvělá spolupráce.

+420 608 786 915