Případová studie

Farma Škodovi:
Jak se z rodinné farmy stal lovebrand

Přišla „korona“ a farmě Škodovi se ztrojnásobily tržby. – Cože? – No ano. Tak to vypadá, když z malé farmy v Odunci vybudujete lovebrand. Jak se nám to povedlo? To je příběh této případové studie.

„To jsou ti s tím dobrým masem“

Farma Škodovi prodává maso. Opravdu kvalitní, vyzrálé hovězí maso. Chová výběrové býky, krmí je vlastním krmivem a poráží jen tolik, kolik stihne prodat. Nemá ambici stát se velkochovem. Jenže maso za vyšší cenu se neprodá samo. Chce to stejně poctivý marketing.

Pár čísel, ať nejsme za kecaly.

Pojďme se podívat na jasná čísla, ať víte, že se jen nekasáme. Nebudeme zmiňovat tržby – ty už jsou na maximu. Farma vždy vyprodá všechno maso, které má aktuálně k prodeji. Náš cíl je proto snížit výdaje za marketing na minimum.

Návratnost investic do reklamy 3 888 %

Každá investovaná koruna přinese 38,8 vydělaných.

Naše reklamy průměrně vidí 180 000 lidí

To je 100 % naší cílové skupiny.

Z vyhledávání měsíčně přichází 3 500 lidí

Z nuly na 3 500 jsme se dostali za půl roku.

Screenshot z Business Manageru

Jak se rodí značka?

Aby si lidé vaši značku zamilovali, musí ji nejdřív jako značku vnímat.

Proto jsme vyslali designéra Radka za klientem. Rokovali a rokovali, až Radek pochopil:

Případovka Nea
„Víťa (klient) měl jasnou představu o tom, kdo je a jak chce působit. Potřebovali jsme vytvořili značku, která působí seriózně, dýchá z ní farmářskost, kvalita. Takový střed mezi luxusem, tradicí a rodinou.“

Facebook a e-shop, jaký Česko nevidělo

Využíváme 2 hlavní kanály: e-shop a Facebook. E-shop jsme vytvořili u nás v Nea od první fotky po poslední čárku. Postavili jsme ho na technologii Nuxt.js. Ta v Česku ještě není úplně běžná. Farma Škodovi je ale skvělý klient, který se nebál se jít do moderního řešení. Jestli se to vyplatilo? Uživatelé určitě ocení plynulé procházení mezi jednotlivými stránkami, což si můžete sami vyzkoušet. A klienti? Ti zas rychlý vývoj s kvalitními výsledky.

Případovka Nea
S Nuxtem můžeme vyvíjet aplikace mnohem rychleji než dřív. Máme víc času komplexně se zamyslet nad celým projektem a naplánovat každý krok podle dat z předchozího e-shopu.

„Toto zuřivě doporučuji“

A jak jsme pojali Facebook? Možná vás zklameme, ale nemáme žádný tajný recept. Stačilo proškolit klienta a říct mu: „Foťte, co se děje na farmě.“ Na Facebooku tak kromě našich profi fotek masa přibývají nedokonalé, ale zato uvěřitelné fotky z každodenního života na farmě. Fanoušky Farma Škodovi baví víc než kdejaká dokonalá stránka velké značky. Reagují na příspěvky, posílají své fotky, nadšeně doporučují naše maso. A taky komentují.

Případovka Nea
Toto zuřivě doporučuji, velká dobrota! 💪👌
Případovka Nea
Prkýnko (s logem) se dá taky koupit? Taky bych měl zájem o takové pěkné festovní prkýnko!
Případovka Nea
Tohle budu ráda podporovat... 👍👌 Připomíná mi to Agroturismo, kde jsem v Itálii pracovala... Zvířata v pohodě a maso 👌. To vaše přesně takhle chutná.

To je jen náhodný výběr, jen se na Facebook mrkněte sami.

Představte si, že máte facebookovou stránku a publikujete na ní příspěvek. Víte, kolika procentům vašich fanoušků se příspěvek zobrazí? Okolo 5 %.

Nám se daří průměrně dosahovat 110 % – naše příspěvky vidí bez reklamy všichni fanoušci, a navíc pár nových lidí.

Na Facebooku i na Instagramu můžete potkat také naše reklamy – tedy pokud patříte k potenciálním zákazníkům. Reklamy cílíme na ty, kdo nejpravděpodobněji nakoupí.

Kdo hledá, najde farmu Škodovi

Každý měsíc přijde na e-shop farmy 3000 zákazníků z vyhledávání. Třetina z nich hledá samotnou farmu Škodovi – to znamená, že se značka dostává do povědomí zákazníků.

A ty zbylé dvě třetiny?

Ty se k nám dostanou díky dobře technicky zpracovanému webu a také díky zajímavému obsahu. Pravidelně publikujeme recepty, které na web přivádí zákazníky. Vyhledávače vidí, že je náš web přehledný, rychlý a užitečný.

Graf ze search console

Značka, kterou nepoloží ani koronavirus

„Vypněte reklamu,“ prosil nás klient pár dní po začátku karantény v Česku. Nechtěl ušetřit, nestíhal rozvážet objednávky. Na situaci s koronavirem jsme zareagovali okamžitě a upravili web i reklamu. Tím jsme ztrojnásobili tržby a návratnost investic vzrostla na 4200 %.

Případovka Nea
Spolupráci vnímám jako velice spolehlivou a funkční, která má pružná řešení s velmi kvalitním výsledkem. Posun je vidět jednoznačně ve vytvoření silné značky za velmi krátký čas, a to jeden rok. Po celou dobu rosteme velmi rychle

Není to jen o nás. Ale může to být o vás

Musíme dodat, že nejde jen o naši práci. Jádro úspěchu je vždy dobrý produkt – a ten farma Škodovi má. Máte ho i vy? Pomůžeme vám dostat ho k zákazníkům. Zjistěte, s jakými firmami a podnikateli spolupracujeme (a jestli si budeme rozumět s vámi).

chci rozjet podnikání!

Jdete do toho?

Ozvěte se a zjistíme, jak bychom vám mohli být užiteční. Možná z toho vzejde skvělá spolupráce.

+420 608 786 915